جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آغاز سال تحصیلی و مراسم عمامه گذاری

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با بیان اینکه شعار تحصیلی امسال را هر طلبه یک مربی قرآنی نامگذاری می‌کنم، گفت: طلاب باید در راستای قرآن آموزی و مباحث پیرامون آن، تحقیق و مطالعه بیشتری داشته و با قرآن نیز بیشتر مأنوس شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه منطقه سیستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان‌های سیستان، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی مدیر حوزه علمیه استان و برخی معاونین، طلاب، اساتید و مبلغین خواهر و برادر در مصلی المهدی(عج) شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام پوران دخت امام جمعه زابل ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی به بیان برخی مشکلات مدارس علمیه سیستان و دغدغه‌های تبلیغی موجود پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با تبریک ایام ربیع و هفته دفاع مقدس و هفته وقف، ابراز کرد: طلاب باید در راستای قرآن آموزی و مباحث پیرامون آن، تحقیق و مطالعه بیشتری داشته و با قرآن نیز بیشتر مأنوس شوند.

وی با بیان اینکه شعار تحصیلی امسال را هر طلبه یک مربی قرآنی نامگذاری می‌کنم، خاطرنشان کرد: سال گذشته در عرصه پژوهش حوزه‌های علمیه استان، رتبه سوم را در کشور کسب کردیم که حائز اهمیت بوده و نشان دهنده استعداد و نبوغ طلاب استان می‌باشد و ثابت کردند که با تلاش و پشتکار علی‌رغم امکانات ناکافی می‌توان حرکت رو به رشد داشت.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، ابراز کرد: راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های علمی باید در حوزه‌های علمیه بطور رسمی و جدی برنامه‌ریزی شود.

در پایان ضمن برگزاری آیین عمامه گذاری و تلبس تعدادی از طلاب به لباس سربازی حضرت ولی عصر(عج)، از طلاب برتر در زمینه‌های پژوهشی، قرآنی، تبلیغی، علمی و آموزشی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha